Stránky

14. listopadu 2019

"Měsíc s ..." aneb festival mini se blíží


Před každým festivalem mini jsem se vám snažila blíže představit vybrané značky, které mě osobně mezi vystavovateli zaujaly. Tentokrát jsem se ale rozhodla, že slova už nestačí a že své letošní favority otestuju na vlastní kůži. A tak vznikl koncept Měsíc s..., se kterým jsem oslovila tři značky. Ani jedna z nich nebude na mini poprvé, ale přesto věřím, že vám moje osobní zkušenost přinese zase jiný pohled na jejich tvorbu.

Výběr značek byl ovlivněn i tím, že se nám narodila Vilmička a většina mého času se teď točí kolem ní. Užívám si každý okamžik, kdy jsme spolu a zároveň mám potřebu ji chránit. Asi je to tím, jak je drobounká a venku je už pěkná zima. Možná i tím, že je to holčička. A tak po tom, co jsem dvě děti téměř výhradně vozila jen v kočárku, mě přepadla chuť začít Vilmu nosit v šátku. Proto jsem  oslovila značku MOM, zda by mi na měsíc půjčili jeden z jejich šátků, které jsem vždycky obdivovala pro minimalistický design a nádherné barvy.

MOM

Když jsem se na instagramu zmínila o svých nosících úmyslech, začaly mi maminky psát své tipy, mezi kterými se často objevovala značka Mama by Segra. A tak jsem se nechala přesvědčit a do toho nošení se vrhla po hlavě i v jejich stylovém kabátu, který je speciálně uzpůsobený na nošení dětí v šátku nebo nosítku. To máme tedy značku číslo dvě.
Mama by Segra

A nebojte, trojka už nebude nosící. Jsem přece máma tří dětí, takže nesmím zapomínat na Milana s Františkem. To oni budou hrát hlavní roli při testování třetí značky. Vybrala jsem jim totiž dvě kytary od Lavvu. A nejsou to jen tak obyčejné kytary, stejně tak jako celá značka Lavvu. 

Lavvu

Záměrně vám už víc prozrazovat nebudu. Naše dojmy a zážitky, které prožijeme během Měsíce s MOM, Mama by Segra a Lavvu, si zde budete moci přečíst těsně před festivalem mini, tedy poslední listopadový týden. A pro nedočkavce občas něco utrousím na instagramu nebo facebooku ;)

Všechny tři značky i jejich autory pak můžete osobně potkat na festivale mini...

29.-30.11.2019
OD Kotva, Nám. Republiky 8, Praha 1
5. a 6. patro
Vchod bočním vstupem z pasáže Kotva (vpravo)







Žádné komentáře:

Okomentovat