Stránky

20. dubna 2016

Vracíme se do formy


Poslední týdny se mi lepila smůla na paty. Vše, na co jsem sáhla, jsem zkazila a všechny plány se mi hatily. Kvůli nemoci jsme nakonec promeškali i událost roku - mini festival ve Ville Pellé. Doufám, že už mám na dlouhou dobu vybráno a že už se náš život zase vrací do starých kolejí.

Dnes jsme začali tím, že jsme s Milanem vyrazili po delší době do Veletržáku do výtvarné herny, tentokrát inspirované dílem Radka Kratiny.

Jako bonus bylo takové mini mini setkání s Terezou Bruthansovou, Radkou, co píše blog Kusanec, a Magdou z Nana party, které mi svým vyprávěním přiblížily atmosféru zmiňovaného mini festivalu. Tak snad příště!!!


Z Veletržáku jsme vyrazili ještě vzhůru na Letenské náměstí, kde se slavily první narozeniny kavárny a grafického studia Ye's mého bývalého kolegy Sugiho. Jako speciální narozeninový drink se podával gintonic s kávou a mě mrzelo, že to nemůžu vyzkoušet. 



Žádné komentáře:

Okomentovat