Stránky

10. května 2019

festival mini - nakupovací wishlist



Festival mini mám strašně ráda, už od jeho úplně prvního ročníku. Moc mě vždycky bavilo psát pro něj speciální články coby ambasadorka. A doufám, že i vás bavilo číst moje rozhovory s vybranými vystavovateli, kteří mě svoji tvorbou zaujali. Letos bohužel žádný takový rozhovor nebude. Nestíhám. Letos jsem se totiž i já sama objevila na seznamu vystavovatelů! Se svým novým projektem Obrázkář. Ale nedá mi to a aspoň dva články o festivale mini sepsat musím. Budou to takové moje wishlisty. První bude nakupovací a druhý zážitkový. Tak pojďme na to...

Přiznám se bez mučení, že při prohlížení seznamu vystavovatelů na webu mini jsem letos nejvíc myslela na miminko, které se nám na podzim narodí. A taky jsem doufala, že se ještě před festivalem ukáže, jestli můžu pořídit i pár růžových věcí. Ale bohužel, zatím je miminko stydlivé. Přesto nepřestávám snít o Vilmičce a tak je můj seznam tak trochu růžový.

MimiConcept

Asi jediné dvě věci, které pro miminko opravdu potřebuji, protože už je nemám schované po klukách, jsou zavinovačka a mantinel do postýlky. Oboje jsem si vyhlédla od značky MimiConcept. Zavinovačka je z prošívané dvojité gázoviny, jako nejkrásnější teď samozřejmě vnímám tu starorůžovou, ale jsou úžasné ve všech barevných provedení. Na mantinelech od této značky mě baví dva detaily - mají dno a jedna strana se dá sklopit v případě, že máte dětskou postýlku spojenou s velkou postelí. A stejně jako zavinovačky jsou prošívané (pro to mám slabost) a v krásných barvách, takže můžete ladit a kombinovat.

Simply Kids

Další obchod, u kterého se stoprocentně zastavím, je festivalový nováček Simply Kids. Nabízí totiž ty nejskvělejší značky, některé z nich se navíc u nás ještě stále špatně shání. Možná si vzpomínáte, jak jsem jásala, když jsem u nich v nabídce objevila dřevěné bambulkovače od Pom Maker. I ty budou na mini! Tentokrát mám políčeno na barcelonskou značku Nobodinoz. O jejich snových baldachýnech nad postýlku si asi nechám jen zdát, ale vážně pokukuju po hrací podložce pod hrazdičku. Jen bude oříšek vybrat si mezi těmi krásnými motivy. Zatím asi vyhrává temně modrá se zlatými hvězdičkami Gold Stella. Moc se těším, že Simply Kids na festivale představí i dánskou značku Ferm Living, která letos přišla s nádhernou novinkou - tapetami s přírodními motivy od ilustrátorky Katie Scott.

Kotoloč

Vůbec to nepotřebujeme, ale když ono je to tak moc krásné! Mluvím o kolotočích nad postýlku od české značky Kotoloč, za kterou stojí sympatická maminka dvou dětí. Všechny kolotoče jsou ručně vyráběné z bukového dřeva, merino vlny a bavlny a já vážně neznám hezčí. Navíc firma věnuje část zisku Nadaci Terezy Maxové na pomoc opuštěným dětem. Prostě tuhle značku chcete podpořit!

WinWinLove

Dalším sympatickým projektem je dětská kolekce od značky WinWinLove, která je celá ušita z lněných košil z druhé ruky. Najdete v ní ultra roztomilé šatičky a overálky s laclem v příjemných tlumených barvách.

Bekvam

5. Bekvam
Myslím, že u této rodinné slovenské značky bude na festivale mini fronta. Teď před létem je totiž ten správný čas pořídit si nějaké pončo, osušku nebo plavky. Já mám v merku proužkovaná ponča pro kluky a vínové kimono pro sebe.

Arki, Simply Kids, Tokyobike/Urbane, Scrollino

A protože mi Milan bude na festivale pomáhat prezentovat Obrázkář, ráda bych ho za to odměnila nějakou drobností. Tak tady už jen v rychlosti, co by se mu mohlo líbit... Zvonek s ozubenými kolečky od Tokyobike/Urbane, dřevené jojo od Nobodinoz (prodává Simply Kids), rolovací knížky Scrollino nebo hrneček s Mumínkem od Arki

Tak nezapomeňte:
17.-18.5.2019
OD Kotva, nám. Republiky 8, Praha
5. a 6. patro - vchod bočním vstupem z pasáže Kotva (vpravo)

A číhejte na druhý článek, ve kterém vám sepíšu tipy na to, jak si na festivale mini užít co nejvíc zábavy.

Žádné komentáře:

Okomentovat