Stránky

13. května 2017

Střípky z mini


Mini fotoreportáž z festivalu mini. Co jsem koupila a co se mi líbilo...
KOUPENO, ABY SI KLUCI MĚLI S ČÍM HRÁT: bestseller na stánku skvělého brněnského obchodu Arki - dřevěné kostky s písmeny a čísly od slovinské firmy Ooh Noo a tahací bubeníček z "vetešnictví" u stánku Natálie Steklové
KOUPENO NA PRÁZDNINY DO BARCELONY: plavky od dánské značky Small Rags, kterou prodává vinohradský obchod Fór Kids, batůžek Goodordering od Urbane (prodejce nejstylovějších kol Tokyobike), plnící kapsičky na dobroty s ilustrací Kataríny Ilkovičové od Petite&Mars
KOUPENO S NADĚJÍ, ŽE TYHLE KNIHY BUDOU NAŠE KLUKY ZA PÁR LET BAVIT: "podpultovky" od Marcely Konárkové, sympatické slečny, se kterou se můžete seznámit u stánku nového knižního studia Pop-Pap. Tyto knihy vydala již dříve a byla tak hodná, že mi je na mini přinesla - proto "podpultovky" ;)
ŠIMIDO - za mě nejlepší stánek na mini. Mám radost z jejich festivalového úspěchu a mávám osvícené paní ředitelce z MŠ Kostička v Milovicích, která je v sobotu vpodstatě vykoupila :)
LOLLIPOP - zaujala mě především řada panenek "Littles" by Ninasilla a těším se na další malé umělce, které vyrobí.
DOMKI - obrovská gratulace k titulu nejlepší novinka! Kdo má židli (a domki), bydlí :)
CUBETTO - pro malé programátory u prodejce Kidtown
MIMI CONCEPT - hnídečka z látek s ilustracemi Patrika Antczaka
KID O - hračky u prodejce Skibi
PETITE&MARS - kolébka Luna s povrchem z merino vlny

FÓR KIDS - korkové sandálky Enfant
BUBBACHIC

kolotoč z Okoře :)







Žádné komentáře:

Okomentovat