Stránky

24. října 2016

SIGNATURE store & cafe

Logo VNITROBLOCKU -  created by Dudes&Barbies and SOFFA

Přesně za týden se v Holešovicích otevře další část VNITROBLOCKU, o kterém jsem psala už v jednom zářijovém článku. Jako první začal fungovat taneční SECTOR a nyní je na řadě SIGNATURE store & cafe. Ojedinělý prostor, který kromě dobré kávy nabídne originální a stylový obchod s módou a designem.


Když jsem se byla před necelými dvěma měsíci ve VNITROBLOCKU podívat poprvé, koncept přestavby této industriální části Holešovic mě naprosto dostal. O všech plánech, které se tam kují, se dočtete ve zmiňovaném článku. Teď pro vás mám ale další skvělou zprávu - autoři konceptu designového obchodu, jehož otevření už opravdu klepe na dveře, zařadili do sortimentu i několik značek pro děti!! Od přištího týdne tam budete mimo jiné moct koupit stylové oblečení od Ice Ice Baby (poslední dvě kolekce Mooon a Hey Sugar opravdu stojí za to!) nebo od značky Loowfat, která ve VNITROBLOCKu fotila lookbook A/W2016. Taky tam seženete tepláčky s veselými motivy od Nadoma a Naven, sebe a děti budete moct sladit ve stejné čepce od Simply Perfect nebo pořídit nějakou vychytávku pro miminko od Elí Belí.


Takže si pište: 31.10. od 14 hodin - Tusarova 31, Praha 7  - slavnostní otevření SIGNATURE store & cafe. Připraven je celodenní program s různými workshopy, hudbou, dobrým jídlem a kávou. My tam budem, tak přijďte taky!

Já a Michal Dolejš, který mi koncept celého VNITROBLOCKU představil. Patří do skupiny lidí, kteří úspěšně rozjeli už dva projekty na Smíchově - Radlická kulturní sportovna a Kavárna co hledá jméno.




Žádné komentáře:

Okomentovat