Stránky

18. února 2016

Lucio Fontana & Kutulu

Vypadá to, že mám první pravidelnou rubriku - středeční fotoreport z výtvarné herny ve Veletržáku :) Tentokrát si pro nás lektorka Míša připravila inspiraci dílem italského umělce Lucia Fontany. Po výtvarném hraní jsme se ještě vydali (statečně tramvají!) do hračkářství Hugo chodí bos na představení nové značky Kutulu!

Lucio Fontana je autorem Prostorové koncepce, která ruší hranice mezi malbou a sochařstvím. V jeho díle najdete perforovaná plátna, sochy se zářezy a přesně to dnes čekalo i naše malé umělce. Dělat "buchi" (díry) bylo báječný, protože jsme k tomu používali hřebíky, nůžky, špejle a další ostré předměty, které jsou snem každého 18 měsíčního dítěte :)

A já jsem taky nadšená, protože jsem díky herně objevila Fontanova "Teatrini" (divadýlka) - no nejsou nádherná?! Klik!

 
Milan, jeho kámoška Mína a rozesmátí lektoři. "Tak ahooooj zase za týden!"



Z Veletržáku jsme pak zajeli ještě do centra, do hračkářství Hugo chodí bos, kde proběhlo slavnostní představení nových českých hraček Kutulu. Krásné dřevěné hračky, v Čechách navržené i vyrobené, a hlavně s vtipem! Dopředu jsme si prohlídla celé portfolio na webovkách a hned jsem se zakoukala do kolekce Mytho, která je inspirována antickou mytologií. Ke každému kousku z této série existuje příběh a tím dětské hraní dostává ještě další rozměr. Má to ale jeden háček, ještě nejsou ve výrobě. Ale budou! Prý ještě letos, tak se máme na co těšit :) Zatím si můžete koupit Pi-pi (jako my) nebo Hipo nebo Kutulu. 

 
A když už jsme byli u Huga, odnesli jsme si domů i miminko Hamiro, o kterém jsem básnila už na facebooku. Milan se hned ujal pečovatelské role a trénink na bráchu vzal vážně. Dobrou noc!


4 komentáře:

  1. Miluju Huga! Kdykoli tam jsem, musím něco koupit:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Každopádně, doufám, že příští středu seznamka...a poznáš mne určitě, nosím v šátku 8kg prtě :D...to snad už budu jediná blondýna :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je báječnej poznávací signál :-D Tak těšendo grando! :)

      Vymazat