Stránky

26. ledna 2016

Jak to začalo...

...aneb když byl Milan ještě milanem.
Na tuhle dobrodružnou cestu mateřstvím jsem se vydala v létě 2014, kdy se narodil náš syn Milan.
Jak asi brzo pochopíte, tenhle blog bude víc o fotkách než o textu, takže tady je první příběh o milanovi...


Milan s knížkami od našeho oblíbeného Miroslava Šaška, který měl na jaře 2014 krásnou výstavu v Galerii Smečky. O Šaškovi se zde určitě ještě časem dočtete víc.

Na mateřskou jsem šla poměrně brzo, před samotným nástupem jsem si totiž vybrala několik týdnů dovolené a toho nikdy nebudu litovat! Bylo to báječný jaro a léto! Všude bylo spoustu krásné čerstvé zeleniny, tak jsem hodně vařila, z čehož měl radost manžel.

Bylo krásné počasí a tak jsem hodně chodila na procházky, z čehož měl radost náš pes. Byly to vlastně poslední dny, kdy nás měl jen pro sebe.

 
Jak se břicho zvětšovalo, zvyšoval se i čas věnovaný odpočinku.

Ale taky jsem se pečlivě věnovala přípravám na nového člena rodiny. Při zařizování pokojíčku jsem objevila spoustu krásných věcí, které se teď pro děti vyrábí. Třeba tyhle Jou Jou slony jsem koupila v Kurátoru na tehdejší instalaci Oh baby!

Prala jsem hory miniaturního prádla a připadala si jako malá holčička, která si bude hrát s panenkami. To jsem samozřejmě vůbec netušila, co mě doopravdy čeká :) O nákupech prvního oblečení bych mohla sepsat román, ale to snad raději ne... Na fotce jsou vidět tři oblíbené kousky, tak aspoň o nich se zmíním. Poměrně mladá značka z Barcelony tinycottons přichází každý rok s graficky dokonalou kolekcí. Sadu body od Berlingot jsme pořídili v Paříži na posledním výletě ve dvou a zatím jsem nenarazila na měkčí a příjemnější bavlnu! Na paty jim šlape možná jen LeoZ, který se dá sehnat bez problémů i u nás. A aby to nevypadalo moc nafrněně, tak ty dupačky s krávou a tepláky s růžovou šnůrkou jsou z bazaru :)

A pak přišel den, kdy jsem najednou byla bez milana, ale s Milanem! A protože bylo co oslavovat, tak mi sestřičky v porodnici naservírovaly k snídani jogurt s vaječným likérem. Tak na zdraví všem dětem i tomuhle blogu, které je taky ještě v plenkách!


2 komentáře:

  1. Krásný blog, budu sem chodit nakukovat moc rada:-) Šaška chci mít celého, zatím máme jen dvě knížky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc, tesi me kazda zpetna vazba :) A jsem rada, ze nas Saskomilu je vic :) Taky sbirame, letos jsem poridila i krasnej kalendar s New Yorkem.

      Vymazat