Stránky

13. srpna 2017

Prošívaná láska

Foto: Camomile London
 Dnešní článek je jen takovou pastvou pro oči. V poslední době jsem narazila na několik krásných věcí, které spojuje to, že jsou všechny prošívané. Tak jsem se rozhodla dát je pěkně na jednu hromádku a podělit se o ni s vámi. Já mám totiž pro prošívané látky slabost.


V červenci vyhlásila sympatická česká značka Cuna vlnami obrovské slevy na celý svůj sortiment a já jsem hned věděla, že teď už ji koupit musím. Totiž parku z prošívané látky s kohoutí stopou, o které jsem básnila už v článku k loňskému festivalu mini. Slevy byly ale tak lákavé, že než jsem stihla odkliknout objednávku, bunda byla pryč :( A tak by Milanovi slušela, fňuk.

foto: Cuna vlnami

Další kousek si ale utéct nenechám! Jsou jím šaty z nové podzimní kolekce Petit Bateau. Modrošedé, zateplené, s petrolejovou podšívkou, v mém oblíbeném střihu, s kapsami, prostě dokonalé. V týdnu si je musím zajet vyzkoušet a pak už jen zasednu ke stolu a napíšu dopis Ježíškovi ;)

foto: Petit Bateau

Když jste rozklikli tenhle článek, asi jste čekali prošívané deky. Nezklamu vás, taky je na své imaginární hromádce mám. Nedávno jsem objevila tyhle úžasné přehozy a polštáře s nebeským potiskem, se kterými můžou vaše děti před spaním počítat hvězdy a snít o cestě na Měsíc. Vyrábí je australská značka Kip&Co. Před pár dny slavili páté narozeniny 40% slevami. V Evropě je zastupuje jediný ochod Antipodream

Foto: Kip&Co
Foto: Kip&Co

Další svět nádherných věcí do dětského pokoje najdete v obchodě Camomile London. Jemné barvy, vkusné vzory, kvalitní materiály. Vše dokonale sladěné. Asi není nic, co bych od nich nechtěla, ale nejvíc jsem se zamilovala do této sady modrošedé prošívané deky s drobným potiskem, prostěradla s ruční výšivkou a polštářku ladícího s dekou.

Foto: Camomile London
Foto: Camomile London

Žádné komentáře:

Okomentovat