Stránky

10. února 2016

Jaro, my jsme ready!

Jak si dělají radost matky mateřské? Kupují hezké věci svým dětem. Aspoň tak to mám já i většina mých kamarádek. Takže čas od času asi napíšu nějaký článek o tom, jak jsem si zas udělala radost... :)

Před nedávnem jsem úplnou náhodou narazila na článek o fair trade značce Veja, která vyrábí především nádherný boty! Když jsem ty dětské boty se suchým zipem viděla, hned jsem věděla, že je nutně potřebujeme. To jsou přesně ty chvíle, kdy si vybavíte něco z vašeho dětství a chcete, aby i vaše dítě mělo věc podobnou té, kterou jste tak milovali. Já měla strasně ráda právě podobné boty se suchým zipem.




Nakupovala jsem přes internet z pařížského obchodu Centre Commercial, takže jsem byla zvědavá, jaké budou ve skutečnosti. A jsou nádherné! Bohužel jsou dost těžké a poměrně tvrdé. Ale zas mají jiné přednosti - podrážka je vyrobena kaučuku z amazonského deštného pralesa, z Brazílie, kde se vyrábí, do Paříže se dopravují lodí... Prostě ekobio, co chceš víc!

Mimochodem, eshop Centre Commercial založila právě značka Veja a to v roce 2010, od té doby otevřeli dva kamenné obchody a v jejich sortimentu najdete samé krásné a taky pěkně drahé věci. O to víc nebezpečné je zabrouzdat na jejich stránky v období slev. Takže kromě těch opěvovaných bot se v mém košíku ocitla i jemňoučká košile od Noch mimi, která byla vyrobena v NYC, a frajerský džíny Imps&Elfs se šesti kapsami! To by krteček koukal :)


Balíček z Paříže tu byl vcukuletu, krásně zabalený (to já ráda!) a ještě s ručně psaným pozdravem, který potěšil tolik, že jsem zapomněla, kolik ta nádhera stála :)





Žádné komentáře:

Okomentovat